busymind

busymind
بایگانی

105

دوشنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۲:۳۵ ق.ظ

اولین حرکت مهمی که میزنم ریختن تموم افکارم روی کاغذ هست

... تا گذشته و گنده گوزی های دایی که باعث نابودی خودش و من میشن و هدف هام 

و اینکه دوست دارم بیست سال دیگه توی چه حالتی باشم؟

دوست دارم یه ورزشکار علاقه مند به برنامه نویسی باشم و کارمو اروم جلو ببرم 

بعدش میشینم هر چقدر شد جزوه ی سیگنالو میخونم و امتحان میدم بعد هم بخش کلاس رو پودر میکنم و سوالاشو حل میکنم و شب هم تمرینا پیشرفته رو مینویسم

و تمرکز میکنم رو قوی شدن در برنامه نویسی.باید حرف اول رو بزنم در پیشرفته و ساختمان داده در این ترم.باید ساعت ها براش وقت بزارم

باید مطالعات خودمو شروع کنم و ادم بهتری بشم . باید سبک زندگیمو به صورت نامحسوس عوض کنم.مهم ترین تغییر ورزشه که هر روز پیگیری میکنم.از روز 4شنبه تا شنبه هم زوم میکنم روی ساختمان داده و اشکالاتمو از بلوچ زهی میپرسم......

استرس و اضطراب امشبو یادم نمیره هیچ وقت

فشاری که از درسای بیهوده بهم وارد شد

نباید خودمو با احمد و مصطفی مقایسه کنم باید سعی کنم بهترین خودم باشم.....خودم راضی باشم....با ورزش کردن و نمره خوب توی این دوتا درس میشه ولی حواسم باشه جوگیر نشم

حس لحظات امتحانتو ثبت کن فقط

۹۶/۰۲/۲۵
BusyMind

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی