busymind

busymind
بایگانی

دوشنبه, ۹ مرداد ۱۳۹۶، ۰۶:۰۶ ق.ظ
وقتی بین دو راه کاملا جدا از هم سردرگم میشیم باید چیکار کنیم؟!
چیزی که به نظر میرسه اینه که دو راه کاملا مخالف هم وجود داره و من میتونم هر کدومو برا خودم توجیه کنم
نکته مهمی که وجود داره اینه که اگر بتونم ذهنمو برا چند وقت کنترل کنم خیلی از مشکلاتم حل میشه و من قطعا میخام اینکارو بکنم
شروعش از همین امروز هست.دوشنبه نهم تیرماه هزار و سیصد و نود وشش
میخام تعطیلات نوروز نود هفت راضی باشم از برنامه درسیم و ورزشیم
امسال میخوام یه معدل الفی داشته باشم
۹۶/۰۵/۰۹
BusyMind

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی