busymind

busymind
بایگانی

127

سه شنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۶، ۰۵:۱۱ ق.ظ
به فکر میکنم چی میشد اگر میتونستم از همه ی زمان و استعداد و امکاناتم استفاده کنم؟!
ایده آل گرایی نکنم:|از نصف اینا استفاده کنم
به جای استعداد از کلمه ی تمرکز استفاده میکنم
یا کلا بیاین خلاصش کنم!
چی میشد اگر میتونستم روزی 4 ساعت تمرکز داشته باشم؟
قطعا خیلی پیشرفتم بیشتر میشد!
چرا نمیشه؟ چون ذهن درگیره!
درگیر چی؟؟ خزعبلات
راهی وجود داره؟قطعا.با تمرین میشه به همه چیز رسید

باید ثبت کنم رفتارها و افکارمو حداقل برای 4 ساعت در روز.
فکر میکنم شروع خوبیه
۹۶/۰۵/۱۰
BusyMind

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی