busymind

busymind
بایگانی

135

سه شنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۶، ۰۵:۳۲ ب.ظ

1-زمان.فوق العاده ماهیت مهمی هست.توی همه چیز تاثیر میزاره.از بعد ماه رمضون رفتم آموزش بسکتبال.تعریفی نداشتم.عشقی بازی میکردم

الان تقریبا دوماه گذشته و بازخوردها نشون میده که اوضاعم بهتر شده.خیلی بهتر

حالا من میدونم این تاثیر زمان رو ولی تغییری توی زندگیم ایجاد نشده.مثلا من توقع دارم با یک هفته برنامه نویسی تمرین کردن برسم به اوج.خوب نشدنیه.نمیتونم یه برنامه دو ساله برا خودم داشته باشم.اونوقت فکر میکنم این دانشجوها پزشکی به چه امیدی برا 15/16 سال بعد برنامه ریزی میکنن؟!

2-کتاب هم تاثیرات فوق العاده ای داره توی زندگی.تقریبا از یک ماه پیش که توی همین بلاگ با چند نفر خوره ی کتاب آشنا شدم تصمیم گرفتم بیشتر بخونم.چندین کتاب خوندم و بزودی در موردشون مطلب میزارم.در بین این کتاب خوندنا خیلی هوس کردم ایکاش زبانم خوب بود تا میتونستم کتاب های زبون اصل خوبی که هست رو هم بخونم


3-اما به نظرم تاثیر گذار ترین چیز ها در زندگی ما،آدم ها هستن.آدما میتونن در عرض یک ساعت تجربه و شور و شوق و انگیزه ای در حد صدها کتاب عالی یا ساعت ها تلاش کردن بدن

البته نه هر آدمی.طبیعیه که آدم های منفی میتونن خیلی ضربه بزنن و الان که یکسری چیزهارو تجربه کردم واقعا معنی این جمله رو میفهمم:هر چقدر پیشرفت کنی از میانگین آدمای دور و برت بالاتر نمیری


4-یسری برنامه ها دارم حداقل 5 ماه طول میکشه.تصمیم های جدید.امیدوارم نتیجه ی دلخواهم رو بده

۹۶/۰۶/۲۱
BusyMind

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی