busymind

busymind
بایگانی

امید

جمعه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۶، ۰۴:۳۳ ق.ظ

داشتم مصاحبه یه ادم موفق رو میخوندم 

ازش پرسیدن توی این پروسه ناامید هم شدی؟

گفت اصلا ناامیدی معنایی نداره.وقتی من هدف رو انتخاب کردم و دارم توی مسیر جلو میرم ناامیدی یعنی چی؟باید نهایت تلاشی که میتونم برای رسیدن بهش.

 اگه انسان به نا امیدی برسه یعنی در گرفتن تصمیمش مشکل داره و احتمالا هنوز نمیدونه چکار داره میکنه!


بین تمام عوامل رسیدن به موفقیت(که خود موفقیت یه مفهومی هست که هر لحظه ممکنه تعریفش فرق کنه)امید بیشترین تاثیر رو داره و بین باقی عوامل هم ریشه داره

باید روی این قضیه سرمایه گذاری کرد.

امید از کجا میاد؟! ایمان

۹۶/۰۶/۲۴
BusyMind

نظرات  (۲)

۲۶ شهریور ۹۶ ، ۰۰:۲۹ امیرحسین بهشتی
سلام :)

به نظر من امید تقریبا تمام زندگی آدمه و آدمی که امید نداشته باشه یه مرده متحرکه

ناامیدی از بخشیده شدن توسط خدا از گناهان نابخشودنیه. تو قوانین دین هم به این نکته توجه شده.

آرزو داشتن از بسیاری جهات شبیه امیده. این که آرزوهامون در چه سطحیه هم نمود خوبی از امید می تونه باشه. برای یک سری کار ها که به قول نسیم طالب کرانستانی هستند امید بسیار لازمه. چون همه تقریبا به جز خودت مخالف کاری هستند که داری می کنی. البته در همون کتاب هم توضیح میده مراقب امید الکی هم باشین :)

این ویدیو رو حتما پیشنهاد می کنم در این رابطه ببینید. به نظر میاد امید و آرزو هم گوهر کمیابی شده. آرزو ها در سطح پول و آرامش شب شده.

پاسخ:
سلام

کاملا درست
هر روز که جلوتر میرم و سعی میکنم با ادمای بیشتری آشنا بشم میبینم مهم ترین عامل حرکت امید هست
ولی یکم قضیه پیچیده هست!
مشکلم اینه چجوری امیدمو از دست ندم وبیشترش کنم!
۲۶ شهریور ۹۶ ، ۰۰:۳۱ امیرحسین بهشتی
نمی دونم چرا لینکش وصل نشد فیلمی که گفتم اینه :
http://www.aparat.com/v/nLD8u
پاسخ:
بیشتر ناامیدم کرد این ویدیو:|

شوخی کردم ولی انگاری اکثریت داغونن.البته جامعه آماری قابل قبولی نیست به نظرم:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی