busymind

busymind
بایگانی

165

دوشنبه, ۲۰ آذر ۱۳۹۶، ۰۲:۲۷ ب.ظ

روز ها به سرعت میگذرن و کمتر از یه ماه دیگه 21 سالم تموم میشه

و هر بار توی آینه نگاه میکنم شاهد آدم ضعیف نفسی هستم که رویاهای زیادی در سر داره ولی هیچ تلاشی نمیکنه و زجر میکشه

دوست دارم کلا سبک زندگیمو عوض کنم.دوست دارم کلا سیگارو بزارم کنار.یه ورزشکار باشم

کسی که همه شبای فرد هفته رو میره تمرین بسکتبال

هر هفته \نج شنبه ها میره شنا

نه اینکه فقط برم نه.اینکه بتونم از قابلیت هام استفاده کنم و مثل سابق توسری نخورم

اینا البته حاشیه هاست

دوست دارم درسام رو بخونم.هر روز وقت بزارم براشون ولی نمیدونم چرا نمیشه

جوونیم و ذهنمون درگیر مسایل جفنگی هست که مطمینم بعد ها حسرت این روزا رو خواهم خورد و حسرت این فرصتی که داشتم و از دست دادم


۹۶/۰۹/۲۰
BusyMind

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی