busymind

busymind
بایگانی

286

چهارشنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۷، ۱۱:۳۶ ب.ظ
یه رفیقی دارم بسیار دوست داشتنی.شش ترم هم اتاق بودیم
درس رو ول کرد و الان رفته سربازی
اوایل ترم دو بود که من بعد از کلی درگیری و دو بار اتاق عوض کردن دوباره اتاقمو عوض کردم و رفتم این اتاق جدید.اتاق210!
هنوز کاملا ناآشنا به محیط و آدما
همین رفیقم رو تخت بود و منم رو زمین که گوزیدم:)
ولی نفهمید این بنده خدا واسه همین با ذوق بهش گفتم گوزو حال کردی:))
فکر میکرد شوخی کردم.تا اینکه یکدفعه دیدم جلو دماغشو گرفته و دوید بیرون اتاق و حالش بهم خورد
از همون جا رفاقت سختی بین ما شکل گرفت که مطمینم هیچ وقت از بین نمیره
 
پینوشت: توی خوابگاه لقبم king of fart هست:)
 
۹۷/۱۱/۱۷
BusyMind

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی