busymind

busymind
بایگانی

348

شنبه, ۲۳ فروردين ۱۳۹۹، ۰۲:۴۶ ق.ظ

چند ساعته داره بارون میباره 

الان خیلی شدید شده

خیلی به حافظم مطمئن نیستم ولی فکر میکنم تا حالا سابقه نداشته از لحاظ کمی و کیفی و البته زمانی:)

دارم سریال dark رو میبینم و واقعا جذابه

ذهن من دوست داره خیال پردازی کنه.یکم تنبل هست ولی واقعا از خیالپردازی خوشش میاد

هر از گاهی خودمو میزارم جای شخصیت ها مختلف و فکر میکنم اگه من جای اونا بودم چبکار میکردم یا خودمو میزارم توی یه موقعیتی از گذشته خودم و حالا که ازش گذشتم میگم اگه دوباره اونجا بودم چجوری عمل میکردم و این تخیلات اگه کس مزاحمش نشه میتونه ساعت ها طول بکشه 

البته کم پیش میاد.کاری نیست که مرتب انجامش بدم

حالا این سریال دارک داره اینطور حسی رو بهم میده و برام لذت بخشه واقعا

بعضی دیالوگاش هم واقعا قشنگه.مخضوضا اولین دیالوگِ قسمت اولش

 

شنیدی میگن به هر چی واقعا علاقه داشتی باشی بهش میرسی

هرچی رو از ته دلت بخای بهش میرسی

چند روزه دارم فکر میکنم نکنه واقعا به چیزی که سال هاست میخوامش رسیدم ولی خودم نمیدونم

باید فعالش کنم 

۹۹/۰۱/۲۳
BusyMind

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی