busymind

busymind
بایگانی

350

سه شنبه, ۲۶ فروردين ۱۳۹۹، ۰۳:۲۴ ق.ظ

آدمی بنده احساساتشه.الکی میگفتن آدم بنده عادتشه!

من به شخصه حس میکنم عامل هرچی نرسیدنه،احساساته

یه بار ذهنتون محدود نشه از احساسات به حس خاصی

همه نوعش منظورمه:حس غضب،حس دوست داشتن،حس گرسنگی،حس شهوت،حس دوست داشته شدن،حس دیده شدن،حس تحقیر شدن،حس خواستن و ...

البته فکر کنم اینجور که من نوشتم همه چیزا حس باشه

آها یکی از مهم تریناش که یادم رفت :حس پوچی

جالبه خیلی از توصیه های کهن و دینی هم شامل مبارزه با احساسات هست

البته این گزاره ای که گفتم شامل مطالعه دقیق نیست ولی کلیات چیزهای مختلف که تو ذهنمه به نظرم اینطور باشه

مثلا روزه گرفتن برای مبارزه با حس گرسنگی و تشنگی و نسخی:) یا قناعت داشتن برای مبارزه با حس زیاده خواهی یا کلا خواستن

حالا شابد بگین اینکه خوبه!

بله منم بصورت کلی طرفدار همین سبک زندگی قانع و مینیمالیستی هستم ولی نمیشه توی این جامعه تخمی با این روشا زندگی کرد

اگه بخای اینجوری زندگی کنی باید کلا از جامعه جدا بشی

 

 

،

۹۹/۰۱/۲۶
BusyMind

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی