busymind

busymind
بایگانی

379

سه شنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۹، ۰۶:۰۵ ق.ظ

باید ایستاد! هر چه قدر لرزان، هر چه قدر بی آرمان! باید ایستاد!

۹۹/۰۶/۱۱
BusyMind

نظرات  (۲)

نفس ِ ایستادگی از آرمان گرایی میاد که.

پاسخ:
بستگی داره هدف چی باشه!
مثلا اگه هدفی باشه که حاضر باشیم جونمون رو در راهش بدیم حرف شما درسته ولی مثلا میخوایم یک کار کوچکی انجام بدیم ضرفا اون ایستادگی بدون آرمان مشخص کمک میکنه!
برای اینکه منظورم واضح باشه مثلا من میخوام زبانم رو قوی کنم و این کار به یه آرمان (پاداش)نیاز داره که در حال حاضر ندارم ولی خود کار درسته پس باید ایستادگی کنم
هرچند قبول دارم برای اینجور کارای کوچیک ابهت جمله خیلی زیاده:)

آها، اینجا آرمان رو ایده آل گرایی در نظر گرفتم ولی منظور شما پاداش بود.
 

پاسخ:
اره برداشت من پاداش بود
اصل جملش یادم نیست مال کیه :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی