busymind

busymind
بایگانی

416

شنبه, ۴ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۲:۳۱ ق.ظ

دوست داری دو سال دیگه کجا باشی؟!

۰۰/۰۲/۰۴
BusyMind

نظرات  (۶)

چیزی که معلومه اینه که دو سال دیگه هم مثل الان روی تختم نشستم و جای خاصی نیستم :/

دنیا یه جوریع که انگار جای خاصی برا من تعریف نکرده

پاسخ:
ناشناس پایینی برات کامنت گذاشته.بخونش

دوسال دیگه این تلاش های الان به ثمر نشسته

این بذر این روزها شده یک نهال که داره ریشه میدوونه و قوی تر میشه :)

 

+دانشجوی ارشد هستم و شاغل....درحال تکمیل رزومه برای اپلای دکترا

 

 

++به این ناشناس بالایی هم بگید به قول محمود دولت ابادی

مگر می شود در یک نقطه ماند؟ مگر می توان؟ تا کی و تا چند می توانی چون سگی کتک خورده درون لانه ات کز کنی؟ در این دنیای بزرگ جایی هم آخر برای تو هست. راهی هم آخر برای تو هست. در زندگانی را که گل نگرفته اند.”

پاسخ:
شاغل بودن سختش میکنه
امیدوارم جایی که میخوای پذیرش بگیری

سلام دوست قدیمی :)

خارج از ایران ترجیحا امریکا یا کانادا یا آلمان یا هلند، دوست دارم در ابتدای راه شروع بیزینس خودم باشم.

پاسخ:
سلاااام:)))
بشدت غافلگیر شدم:)
دفعه پیش هم که نظر گذاشتی چند سال پیش بود و همینجور غافلگیر کننده بود

فقط برام جالبه بدونم از کجا شناختی؟!
اسم و آدرس چند بار عوض شده!!

دو حالت داره

اگه مملکت اندکی بهتر بشه، همینجا مشاور منابع انسانی چندتا شرکت گردن کلفتم + مشاور و مدرس روانشناسی

اگه نه (که احتمالا همین گزینه اتفاق میفته) اروپا دارم دکترای روانشناسی بالینی میخونم...

پاسخ:
امیدوارم همون دومی رو انجام بدی:)

همین busymind بودی بابا، فکر کنم تو کامنتای یه وبلاگ دیدم گفتم عهههههههه! ببین کی اینجاست. :))

آقا امیدوارم سربازی آسان و بی دردسر بگذره. :)

پاسخ:
آها:)
ممنون.آسون و بی دردسر که نیست ولی میگذره

راستی توئیتر با این اسم اکانت داری؟من یه مدت پیش اتفاقی دیدم و احتمال دادم خودت باشی

آره، یه اکانت داشتم که سال قبل حذفش کردم. :)

پاسخ:
Good luck:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی