busymind

busymind
بایگانی

447

جمعه, ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۱، ۰۲:۳۶ ب.ظ

حس میکنم زندگی سالمی ندارم

واضح تر بخوام بگم طرز فکرم مشکل داره.خیلی زود کوتاه میام.این باعث میشه هم با کسی بحثم نشه و باعث اینم میشه توی هر کاری سریع وا بدم.کلا طرز فکرم اینه که ولش کن!اهمیت نداره.درحالی که خیلی چیزا باید اهمیت داشته باشه

 

مشکل اساسیم اینه وقتی از خونه دورم فقط به یاد پدرمادرم هستم و میگم میخوام کنارشون زندگی کنم و ... ولی الان سه روزه اومدم مرخضی و میبینم بعد خدمت باید برا خودم خونه اجاره کنم تا بحثی بینمون نباشه!

۰۱/۰۲/۲۳
BusyMind

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی