busymind

busymind
بایگانی

083

دوشنبه, ۲۸ فروردين ۱۳۹۶، ۰۶:۲۱ ب.ظ

من کسی هستم که تصمیم به تغییر گرفتم....

میخوام روال زندگیم عوض بشه

شرایط این ترم خیلی فراهمه .....نه گوشی آوردم و نه لپ تاپ ...

درسها واقعا اسونه

نمیخام هدف بزارم ....پس زمینه ی ذهنیم معدل 18 به بالاست ولی نمیخام خیلی روش حساب کنم

روش سعی میکنم خیلی فکر کنم ولی ....

میخام به مدت 45 روز کتاب اثر مرکب رو توی زندگیم پیاده کنم....خط به خط بخونم و پیاده کنم

به نتیجه کاری ندارم

سیگار هم ترک شد

امشب میشه دو روز کامل:)

۹۶/۰۱/۲۸
BusyMind

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی