busymind

busymind
بایگانی

108

سه شنبه, ۲ خرداد ۱۳۹۶، ۰۴:۵۵ ب.ظ

داشتم به گذشته فکر میکردم

من سختی های الکی زیادی بدون دلیل کشیدم

بابام بیمنطقبود و  الکی بچه هاشو  اذیت  کرد...

قبول

ولی دیگه اون زمانا گذشته و الان من باید علاوه بر ساختن اینده خودم به فکر اینده خواهر هامم باشم

ترم 4 هم گذشت و من نخوندم باشه 

الان فرجه ها شروع شده

چیکار میتونم بکنم که موفق باشم؟ چیکار کنم که نصف دانشگاه که الکی تموم شد باقیش الکی نشه

مهم ترین نکته در زمان هایی که فشار زیاده اینه که آرامش خودمو حفظ کنم و کاری رو کنم که درسته

۹۶/۰۳/۰۲
BusyMind

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی