busymind

busymind
بایگانی

113

جمعه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۴۸ ب.ظ
شاد بودن...لذت بردن از کاری که انجام میدم
کاری کنم که حس بیهودگی نداشته باشه
کلا میخوام لحنم عوض بشه...طرز فکرم 
سالها بسرعت میگذرن...یکی بهم گفت اگر فلان کار رو شروع کنی توی35 سالگی نتیجه میده
گفتم من حوصله 15 سال زمانو ندارم و در جواب گفت 15 سال مثل 15 روز میگذره و واقعا ایمان دارم به این حرف
واقعا چشیدم طعم شتاب رو در ترم سه و چهار....انگار هفته ای بیشتر طول نکشید
جالبی زندگی همینه
خیلی زود میگذره و واقعا چیزی حس نمیکنی ولی وقتی در بطن زندگی الانت دقیق میشی میبینی چقدر وقت اضافه داری و بیکاری
الان توی این مرحله از زندگی اساسی ترین سوالم از خودم اینه که هدف چیه؟
به چی میخوام برسم؟ برای چه چیزی باید تلاش کنم؟
۹۶/۰۳/۱۲
BusyMind

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی