busymind

busymind
بایگانی

114

شنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۶، ۰۴:۴۵ ق.ظ

شروع یه کار جدید هیچ وقت سخت نیست

هیچ درسی سخت نیست چه تئوری خواندن چه عملی کار کردن

کلا نمیخوام بحث رو محدود کنم ... هیچ کاری سخت نیست ... هر آنچه که فکرش را بکنیم

اینجا باید از لغت دیگری استفاده کرد و ان هم ناآشنا بودنه

هر چیز جدید هر تجربه ی جدیدی باعث میشه وارد یه محیط جدید و ناشناس بشیم و نمیدونیم بعدش چه خبره 

واسه همینه که خیلی اوقات میترسیم و پا پس میکشیم و فراموش میکنیم و الخ...

منی که حس میکنم چند سال متمادی هست که دارم شکست میخورم حداقل اینو تا حدودی عمیق حس کردم

حالا میخوام از این تجربه ی جدید استفاده کنم و سعی کنم بهتر فکر کنم... بهتر رفتار کنم ... بهتر عمل کنم

نمیخوام خیلی ایده آل نگری کنم ولی صبح امتحان معماری دارم و میخام تمام تلاشمو کنم.... نتیجه رو کاری ندارم..

واقعا کاری ندارم

اصلا از الان فکر میکنم 100 درصد شکست میخورم (فقط یه مثاله)خوب حالا چی کار باید کنم؟

در نتوانستن نیز بایستن هست.....

وظیفت اینه تمام تلاشتو کنی و ....

۹۶/۰۳/۱۳
BusyMind

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی