busymind

busymind
بایگانی

ایده ال گرایی

جمعه, ۲ تیر ۱۳۹۶، ۱۰:۴۸ ب.ظ

حس ایده آل گرایی

همش فکر میکنی باید بهترین باشی توی کارت 

واسه چی؟برای اینکه به چشم بیای،برای این که دیده بشی،برای اینکه ازت تعریف کنن

ولی اینا باعث خوشحالی نمیشه.از نظر من نمیشه

نمیدونم دقیقا چی میخوام ولی میدونم اینا نیست

الگو برداری به نظرم کار غلطی هست.هیچ دو انسانی با هم قابل مقایسه نیستن که من مثلا بخوام یه الگو قرار بدم برا خودم و بعد بشم دقیقا مثل اون

این کار رو کردم و جواب نداده

 

میخام روی یکی از قابلیت هایی که فکر میکنم وجود داره کار کنم و قویش کنم و اونم ناخوداگاهه.تلقین 

البته درکنار تلاش بیشتر

۹۶/۰۴/۰۲
BusyMind

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی