busymind

busymind
بایگانی

143

يكشنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۶، ۱۰:۳۷ ق.ظ

دیشب کالی لینوکس رو روی ماشین مجازی نصب کردم.چندتا اشکال وجود داشت که به خوبی رفع شد

الانم مصمم هستم زبان Cرو بخوبی یاد بگیرم.نمیدونم چرا ولی دوست دارم این زبون رو حرفه ای بلد باشم

حالا اومدم سوالات بسیار آسون ACMکه قبلا با جاوا حل کردم رو با  C بنویسم و قفل کردم!!




۹۶/۰۷/۳۰
BusyMind

نظرات  (۳)

بستگی به کارت داره . من خودم از سی بدم میاد . با فرترن کار میکنم
پاسخ:
فرترن که دیگه خیلی قدیمیه و به نوعی منسوخ حساب میشه
سی رو برای سرعت بالا و قدرت دسترسی بالا به حافظه دوست دارم.
یه جورایی هم باعث قدرت میشه و هم ریسک خرابکاری رو بالا میبره
:|||| فرترن قدیمی هست ولی منسوخ نیست.  من دانشگاه امیرکبیر درس میخونم و هنوز اونجا فرترن تدریس میشه . توی شریف هم همینطور . 
پاسخ:
دانشگاه امیرکبیر رو خبر ندارم ولی شریف سی و جاوا کار میکنن
البته من از رشته هوافضا بیخبرم.
به هر حال هر کدوم این زبونا ویژگی های خودشونو دارن
از کجا فهمیدی رشته ام چیه ؟
پاسخ:
از اسمت دیگه:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی