busymind

busymind
بایگانی

147

جمعه, ۵ آبان ۱۳۹۶، ۰۳:۲۸ ب.ظ
روزها چقدر زود میگذرن:)
هشت ماه از سال 96 گذشت
انصافا انگار همین دیروز بود که همه میگفتن سال 95 اصلا خوب نبود و امیدواریم سال 96 به خوبی تموم بشه....تموم شد:)
و عمر هست که به این سرعت میگذره و من هنوز سردرگمم
هنوز به خودم کنترل ندارم وچه بسا که سالیان دیگه طول بکشه و هنوز به خودم کنترل نداشته باشم

میخوام به شکل جدی یه برنامه دیگه رو شروع کنم
بستر اصلیش کتاب اثر مرکب هست و دایما به 5 لغت دیگه هم فکر میکنم:صبر،دقت،سخت گیر،ایمان،اراده
سخت به نظر میاد ولی روش کار میکنم
مطمئنم نتیجه میده
۹۶/۰۸/۰۵
BusyMind

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی