busymind

busymind
بایگانی

148

شنبه, ۶ آبان ۱۳۹۶، ۱۱:۴۷ ب.ظ

چقدر این قضیه جنس مخالف سخته:/

یکی رو حس میکردم دوست دارم و الانم حس میکنم:(

البته همین حس دوست داشتن هم کلی بحث داره

ولی حالا به هر حال نشد که بشه

و الان میدونم با یکی دیگه ارتباط داره

و تنها حسی که دارم حسودیه!

یعنی میگم یا با من یا هیچکی:|

و متاسفانه هیچکاری هم نمیشه کرد

و همین مساله باعث شده راندمان ذهنم نزدیک به صفر بشه

و باید بگردم دنبال راه چاره که فکر کنم بهترینش صبر کردن برا فراموشی هست

۹۶/۰۸/۰۶
BusyMind

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی