busymind

busymind
بایگانی

150

جمعه, ۱۹ آبان ۱۳۹۶، ۰۳:۲۵ ق.ظ

تا اینجا ریدم قبول

همش تقصیر خودم بوده.بهونه های الکی.خانواده عالی بودن.چیزایی که من میخواستم بیش از حد بوده و هست

حالا من چی کار کردم؟

با شرایطی که داشتم 

با دانشگاه و محیط خوبیی که بودم چیکار کردم؟

از کل این محیط دانشگاه فقط از قسمت فاسد و کثیفش خوشم اومد!

حالا اومدم برای جبران.نمیخام مثل کسی باشم.میخام خودم باشم.میخام ایده ال خودم باشم.میخام بهتر زندگی کنم

نمیخام ناامید باشم

خستم... ولی یه خسته ی هدفدار

کسی که میخاد یکسری چیزا رو عملی کنه

۹۶/۰۸/۱۹
BusyMind

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی