busymind

busymind
بایگانی

154

شنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۶، ۰۴:۴۶ ق.ظ

شدیدا دپرس میشم جدیدا

برای چند لحظه یا چند ساعت شدیدا بهم میریزم و فکر انصراف و خودکشی و هزاران کار دیگه میاد به سرم

ولی باز یه مدت که میگذره پشیمون میشم و میشم مثل قبل

ساعت 4.30 بود که حسین اومد توی نماز خونه باهاش مشغول صحبت شدم

چقدر خوشم میاد از روحیه این بشر و چقدر دوست داشتنیه این نگاهش به زندگی و دانشگاه

میگفت درسام همشون خیلی قشنگن و خیلی باهاش حال میکنم

وقتی داشت درساشو توصیف میکرد با خودم گفتم درسای من که خیلی اسون تره 

چرا اینقدر خودم و خانوادمو اذیت میکنم

چرا یه بار مثل مرد نمیچسبم به درسا و زندگی

باید امیدوار باشم 

امید

امید 

امید

۹۶/۰۸/۲۷
BusyMind

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی