busymind

busymind
بایگانی

181

سه شنبه, ۱ اسفند ۱۳۹۶، ۰۶:۱۰ ب.ظ

فکر کن ترم یک دانشگاهی با همین طرز تفکر
شک ندارم نمره اول دانشکده بودم!
شیطنت نمیکردم.رفیق ناباب اصلا.کلا دایره دوستان رو خیلی محدود میکردم.خیلی خیلی
خودمو غد میگرفتم و با هرکس صمیمی نمیشدم
حالا پنج ترم گذشته و ترم شیشم...خیلی از چیزی که میخوام فاصله دارم
ولی شدنیه...
فقط مشکل اینه که چی میخام؟هر کاری شدنیه ولی یکم انگیزه میخاد
کاش یکی بود میشد باهاش حرف بزنم.هر روز....فقط برا اینکه خالی کنم خودمو و یادم نره چی میخوام

۹۶/۱۲/۰۱
BusyMind

نظرات  (۱)

هیچ وقت نشدن نداریم دوستان وقتی کم باشن ولی صمیمی (مثلا ۲ نفر نه بیشتر) خیلی خوبه تا اینکه زیاد باشن ولی نتونی به هیچکدومشون اعتماد داشته باشی... که البته داشتن دوستان خوب و صمیمی یه نعمت حساب میشه که به نظرم الان خیلی کم رنگ شده.
پاسخ:
من خودم تجریه تلخی دارم از رفیق.ترم یک رو که شروع کردم وضع درسیم خیلی خوب و دوست شدن با تعدادی رفیق نامناسب باعث افول اوضاع خوب درهمه ابعاد شد
و حالا دارم میبینم همنشینی با رفیق خوب باعث پیشرفت توی درس و زمینه های خوب دیگه میشه.حتما توی یه پست کامل مینویسم تا خودم یادم باشه این نکته مهم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی