busymind

busymind
بایگانی

183

دوشنبه, ۷ اسفند ۱۳۹۶، ۰۳:۲۵ ق.ظ


ببین هر کاری سخته

ولی بین تموم این کارا واقعا درس خوندن آسونترینشونه

نمیدونم چرا اینقدر زود کم میارم و عقب میکشم

چرا اینقدر الکی اعتماد به نفسم پایینه

یکی از عادت هایی که دارم به خودم اضافه میکنم زبان خوندن هست

تقویت زبان

هر روز یه تعداد لغت درمیارم و تمرین میکنم

یه اپلیکشن ساده هم نوشتم که هر لغت جدیدی که میبینم با ترجمه واردش میکنم و همه رو یکجا خروجی میگیرم

مهم ترین هدف باید امیدوار بودن و با انرژی بودن باشه

۹۶/۱۲/۰۷
BusyMind

نظرات  (۱)

درس خوندن سخت نیست فقط یه جو عمومی داریم با این تفکر (بخونیم چی یاد میگیرم ؟ چه ارزشی داره؟ کلی جوان بیکار هستن با کلی مدرک ) که اونم بحث زیادی میتونه داشته باشه.به هرحال بحث غم انگیزی است چون مدرک هم شده کاسبی بعضی دانشگاه ها (دکان مدرک فروشی) که باعث شدن بیشتر سوالات بالا مطرح بشه. اگه قرار هستش کسی درس بخونه پس بهتره تمام سعیش رو بکنه تا دانشگاه خوبی قبول بشه وگرنه از اول نخونه و دنبال علاقه خودش بره و براش تلاش کنه به نظرم اینطوری موفقتر و خوشحالتر خواهد بود.

برای زبان از anki استفاده کن همینطور که میدونی زبان خیلی فرار هستش و برای اینکه بتونی مرور کنی به چیزی مثل جعبه لاتینر نیاز داری و اینکه با الگویی که انکی بهت میده و پلاگین هایی که داره راحت میتونی ازش استفاده کنید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی