busymind

busymind
بایگانی

186

پنجشنبه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۶، ۰۵:۴۸ ق.ظ

-من نمیخوام محرک خارجی داشته باشم

-بزرگترین ویژگی من این بود که از چیزی دست نمیکشیدم

-جزییات اهمیت دارند

-نبوغ یک درصد انگیزه است و نود و نه درصد عرق ریختن

-من آدمی رؤیایی نیستم، من یک مهندسم. بعضی از مردم سرشون رو بالا می‌گیرن و به ستاره‌ها نگاه می‌کنن ولی من ترجیح می‌دم که به زمین نگاه کنم و چاله‌ای که در سر راهم قرار داره رو پُر کنم قبل از اینکه درونش سقوط کنم.

 

لینوس توروالدز

 

۹۶/۱۲/۱۰
BusyMind

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی