busymind

busymind
بایگانی

188

شنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۶، ۰۲:۰۲ ق.ظ

تصمیمات بسیار زیادی بوده که گرفتم و میخواستم عملیش کنم ولی بیخیالش شدم
مثلا یاد خاطرات ترم یک دانشگاه که میفتم و یا نوشته های اون تاریخمو میخونم خیلی افسوس میخورم از وضعیتی که الان دارم
ولی به هر حال میشه تغییرات لازم رو ایجاد کرد.
نمیخام برنامه ریزی کنم.چارچوب کلی دارم وسعی میکنم داخل چارچوب کلی حرکت کنم
میخوام در مورد یکسری موضوعات بیشتر بخونم و بیشتر اینجا بنویسم تا یادم باشه
میخوام ناخوداگاهم درگیر باشه
یکی از این موضوعات رابطه هست.ایجاد کردن رابطه.زیر شاخه هایی هم داره.مثلا زبان بدن و نحوه حرف زدن و غیره
دوست دارم زبان انگلیسیمو قوی کنم و بتونم متن های انگلیسی رو درک کنم.این یکی یکم گیجم در مورد راهکارهاش
 

۹۶/۱۲/۲۶
BusyMind

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی