busymind

busymind
بایگانی

200

پنجشنبه, ۶ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۶:۰۸ ق.ظ

چهارشنبه ساعت 1.30 رفتم سر کلاس آزمایشگاه سیستم عامل
اسم استاد محسن ایجباری هست
دو جلسه ی قبل رو بخاطر آزمایشگاه مداری که شنبه ها بود و من بخاطر تنبلی نرفته بودم از دست دادم
دوتا تمرین داده بود
یکساعت قبل از یکی از بچه ها پرسیدم.بلد بودم ولی مسلط نبودم
شارژ لپ تاپم تموم شد و شارژش هم کار نمیکرد
ازم پرسید و سوتی های وحشتناکی دادم و کلا قیدشو زدم
ازش خواستم اگر میشه یه فرصت دیگه تحویلش بدم و گفتم جلسه قبل غایب بودم
در کمال تعجب قبول کرد و گفت کامل یاد بگیر و بیا تحویل بده
خیلی حس خوبی داشتم
اون لحظه اسم محسن ایجباری توی ذهنم ثبت برای همیشه بخاطر منشش
 

۹۷/۰۲/۰۶
BusyMind

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی