busymind

busymind
بایگانی

204

يكشنبه, ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۱۱:۵۲ ب.ظ

نمیدونم فقط این مشکل منه یا بقیه هم دارنش!
تماما حس گناه میکنم.همش حس میکنم نباید اینطوری میشد
همش حس میکنم کم کاری کردم.قبل کنکور،بعد کنکور
داخل دانشگاه هم کمکاری کردم و هم گند زدم
توی نقطه ای هستم که اصلا دوست ندارم باشم
دوست دارم چند سال برگردم عقب ولی غیر ممکنه
الانم میخوام هر کاری کنم نمیتونم...حداقل دارم به خودم میقبولونم که نمیتونم
همین دید منفی میدونم که کار دستم داده ولی راهی هم براش ندارم
خلاصه ایام جالبی نیست

۹۷/۰۲/۱۶
BusyMind

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی