busymind

busymind
بایگانی

243

يكشنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۷، ۰۳:۰۰ ق.ظ
امروز اولین روز از ترم هفت بود که رفتم دانشگاه
خیلی شُل هستم هنوز.رفتم دفتر خانم دراجی و خیلی مسخره بازی دراوردم
باید خیلی سنگین تر برخورد کنم
باید با شخصیت باشم
ش رو هم دیدم و دوباره کشمکش ها شروع شد
شب رفتم خونه حامد و رفیقاش بودن.خوش گذشت
رییس شرکت و رفیقاش درس بزرگی بهم دادن.مردی که پر حرف نیست و با عشق و علاقه و امید حرف بزنه خیلی دوست داشتنیه.
برای من اولویت راستگو بودن و یکرنگ بودن و سرسنگین بودن هست
پشت و رو یکی باید باشه
یک مومن واقعی.مومن
۹۷/۰۶/۲۵
BusyMind

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی