busymind

busymind
بایگانی

265

پنجشنبه, ۱ آذر ۱۳۹۷، ۱۲:۵۱ ب.ظ
چند وقت قبل داخل یه گروهی دیدم یکی پروژه داره و منم قبول کردم
نسبتا راحت بود.الگوریتم های مرتب سازی رو میخواست مقایسه کنه
با هزینه 40 تومن قبول کردم و اونم قبول کرد
بیشتر از یه هفته هم وقت داشتم ولی خیلی شل گرفتم و حالا موعد تحویله و هنوز آماده نیست و میترسم نتونم کامل آمادش کنم
فکر میکنم اگه بتونم کاملش کنم و تحویلش بدم حس خوبی بهم بده.برای شروع خوبه.باید تلاشمو بکنم.
۹۷/۰۹/۰۱
BusyMind

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی