busymind

busymind
بایگانی

278

پنجشنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۷، ۰۱:۵۸ ق.ظ
دنبال یکی از اساتید بودم برای هماهنگی پروژه.از پشت در گفت دنبال کی میگردی؟گفتم آقای فلانی
و بعد 4 نفری که همرام بودن همگی گفتن باید میگفتی دکتر فلانی و اینی که گفتی بی احترامی بود
خیلی دوست دارم بدونم واقعا نظر خودِ استاد چی هست؟!
من که متنفر هستم از گذاشتن القاب قبل از اسم آدما
۹۷/۰۹/۲۲
BusyMind

نظرات  (۱)

ترمای اول که زیاد در جریان دیسیپلین رشته مون نبودیم سر یه مساله ای باید با رییس دانشکده حرف میزدیم،دوستم خطاب به طرف گفت آقای فلانی میشه اینجوری بشه?
طرف برگشت خیلی جدی گفت آقای فلانی یعنی چی?باید بگی جناب آقای دکتر فلانی...!

هیچوقت این خاطره رو فراموش نمیکنم و اینکه چقدر با این حرف از چشمم افتاد.
پاسخ:
یه چیزی هم هست که خیلی رواج داره متاسفانه
منم واقعا کسی با این طرز نگرش از چشمم میفته

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی