busymind

busymind
بایگانی

032

يكشنبه, ۲۶ دی ۱۳۹۵، ۰۶:۲۰ ق.ظ

ایده های من از کتاب ذهن نامحدود:

1-هر چقدر هم در برنامه ای که چیدی شکست بخوری بازم باید به تلاشت ادامه بدی
این برنامه میتونه شامل هدف های مختلف باشه
هزاران بار هم که شکست خوری بازم میتونی ادامه بدی و  به موفقیت برسی
اگه بارها در درس ها ناامید شدی بازم میتونی ادامه بدی و بالاخره به پیروزی برسی
اگر چندین دفعه تصمیم گرفتی که کتاب بخونی و شکست خوردی بازم میتونی تلاشت رو شروع کنی و امید داشته باشی به بهتر شدن اوضاع
اگر بارها تصمیم گرفتی به چیزی فکر نکنی و دوباره اومده سراغت میتونی دوباره شروع کنی و از شر این فکرهای مزاحم خلاص بشی
تو هم میتونی مثل کلنل ساندرز باشی و 1009 بار شکست بخوری و دوباره مصمم تر و با برنامه جدید تر شروع کنی
--------------------------------------------------
عوامل موثر برای رسیدن به هدف ها:
1- اشتیاق
2-باور و اعتقاد
3-روش کاربردی (استراتژی)
4-شفافیت ارزش ها
5-انرژی
6-قدرت همبستگی
7-تسلط بر قدرت ارتباط
-----------------------------------------------
در زندگی هر فردی لحظاتی وجود دارد که باید امتحان شود
با مرگ یکی از عزیزان نزدیک
یا یک تصادف
فلج شدن
بداقبالی در کار و ورشکست شدن
مشروط شدن های پیاپی
و وقتی این ها رو با دغدغه ی خودم مقایسه میکنم خجالت میکشم
من چقدر سطحی نگرم
الان میخوام گذشته رو با یه حرکت بزرگ جبران کنم
میدونم چجوری میشه
با یه معدل خیلی بالا و کسب رتیه خوب در ای سی ام
از همین الان شروع میکنم
-----------------------------------------------
تو همه شرایط لازم برای رسیدن به موفقیت در ای سی ام رو داری
جسم سالم ، مغز توانا ، علاقه،سیستم و اینترنت ، مکان مناسب، زمان، آرامش فکری
ولی چرا هیچ کاری نمیکنی؟چرا مرز های خودتو نمیشکنی؟
چرا برای یه بار قدرت خودتو نشون نمیدی؟!!
۹۵/۱۰/۲۶
BusyMind

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی