busymind

busymind
بایگانی

033

سه شنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۵، ۰۱:۰۶ ق.ظ

امروز داشتم ایمیلمو چک میکردم

کلی ایمیل فیک داشتم که پاک کردم و رسیدم به ایمیل های یک سال پیش که با اساتید یا بقیه داشتم

خیلی جالبه مرور جریان زندگی

میخوام جدی تر روزنوشته بنویسم

امروز وقتی از جلسه امدم خیلی دپرس بودم.کلی حس ناامیدی داشتم

همش ذهنم درگیر اینده بود که قراره چی بشه؟قراره تا اخرش اینقدر مزخرف باشه؟

و چند تا عامل مزخرف دیگه هم تو ذهنم بود که واقعا دردسره

ولی عصر که از خواب بیدار شدم کلی انرژی داشتم

باید تحت هر شرایطی روحیمو حفط کنم و امید داشته باشم به اینده

وقتی امید داشته باشی و تلاش کنی شاید دقیقا  به هدفت نرسی ولی به همسایگی های هدفت که میرسی

دوست دارم زبانمو شروع کنم و قوی باشم

دوست دارم معدلمو خیلی ببرم بالا

بتونم بعد از چندسال زندگی مزخرف برم خارج از کشور زندگی کنم

ولی اینا انگیزه کافی بهم نمیده

دوست دارم به خواهرام کمک کنم تا پیشرفت کنن

خودشونو نشون بدن

دوست دارم زودتر به درامد برسم 

باید بتونم مستقل باشم

 

۹۵/۱۰/۲۸
BusyMind

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی