busymind

busymind
بایگانی

392

سه شنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۹، ۱۲:۵۳ ق.ظ

پیشنهادات شما را در باب ترک اعتیاد نیازمندیم!

۹۹/۰۸/۱۳
BusyMind

نظرات  (۱)

۲۲ آذر ۹۹ ، ۲۲:۵۷ میلاد رضایی

سختش کن.

 

من میخواستم یک بازی رو ترک کنم، هر سری که بازی میکردم وقتی به خودم میومدم و کنترلم کامل میفتاد دست عقلم پاکش میکردم. ۱۲ گیگ بود. شاید ۱۰۰ بار دانلودش کردم و پاکش کردم. تا یه جا دیگه نفهمیدم چی شد و دیگه بازی نکردم.

پاسخ:
بیشتر از یک ماه از اون ماجرا گذشته و اتفاقا اعتیاد منم به یه بازی آنلاین بود!
هم بازی رو پاک کردم و هم از گروه هایی که برا هماهنگی داشتیم لفت  دادم و خداروشکر وسوسه نشدم تا حالا برا بازگشت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی