busymind

busymind
بایگانی

393

سه شنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۹، ۰۶:۵۶ ب.ظ

واقعا یکی از بدترین حسایی که آدم میتونه تجربه کنه اینه که کسی کاری کنه که فکر میکردیم نشدنیه

بعدش تازه نگاه میکنی میبینی نه اتفاقا خیلی مسیرش هموار و راحت بوده

مشکلی که دارم نداشتن تمرکز هست.بعد برام جالبه رو کارایی که مثبت نیستن میتونم تمرکز کنم

مثلا هر روز باید با بچه ها بازی آنلاینمو بکنم.وسط بازی هم تمرکزم واقعا کامله.بعد دو ساعت که ساعت رو چک میکنم تازه گذر زمان رو حس میکنم

یا هر شب باید برم سیگار رو بکشم.البته این خوبی هایی هم داشته.بعدش برا اینکه بوش بپره میرم پیاده روی:))

حالا یه هفته میشه اپ strava رو نصب کردم که مسافت رو هم حساب میکنه و فعلا رکوردم 6.2کیلومتر توی یک ساعت و ده دقه بوده

خلاصه که این اعتیاد به بازی و سیگار خیلی درگیرم کرده

۹۹/۰۸/۱۳
BusyMind

نظرات  (۲)

حالا چی بازی میکنی؟

پاسخ:
league of legends
شبیه دوتا۲ هست

رفتم دیدم گرافیکش جالب بود ...با چی بازی میکنی موبایل یا کنسول؟پی اس داره یا پی سی؟

من tera بازی میکردم.

برای سیگارت راه حل ندارم چون سیگار پیچیده تره

ولی ریشه دو تاش یه جا هست

دوتا چرای سخت باید از خودت باید بپرسی:

اولی: واقعا انقدر زیاد حس میکنی تنهایی؟

که حاضری چند ساعت آنلاین بازی کنی که فقط حس کنی دوستات هستن؟چرا؟ چرا حس میکنی تنهایی؟

پس دو تا موضوع باید یاد بگیری 1.چطوری با تنهاییت کنار بیای؟

2.چطوری از پس استرست بر بیای؟ چون انگار زیادی الکی به خودت استرس داری وارد میکنی

استرس به جا باعث حرکت میشه استرس کاذب میشه روش های کاذب تخلیه استرس که انگار میخوای با قاشق یه استخر اب خالی کنی برای همین گیم و سیگار یه لذت کوتاه میده موقته راه حل نیستن

دومی: چرا بیشتر از این خودم دوست ندارم که بتونم بیشتر از خودم مراقبت کنم یعنی ته ذهنت یه قسمتی هست که مجبورت میکن خودت کمتر دوست داشته باشی که حاضر نباشی مواظب سلامتیت باشی و سیگار بکشی

ببین اعتیاد ها اصلا بی دلیل نیستن اکثرا برای اینکه از لذت لحظه ای سو استفاده میکنیم تا دردی که نمیخوایم ببینیم و حس کنیم بی حس کنیم ولی نمی دونیم اون رشد میکن و بعدا بدتر میشه

حواست به خودت باشه مراقب خودت باش ^_^

ببخشید زیادی رکم

پاسخ:
من زیاد اهل بازی نیستم
فقط همینو بازی میکنم و جذابیتش برام اونقدر زیاده که سراغ چیز دیگه ای نرفتم
با پی سی بازی میکنن.نسخه ساده ترش برا موبایل هست ولی بدرد نمیخوره
این لینک رو هم ببین: https://www.youtube.com/watch?v=aR-KAldshAE

تنهایی فکر نکنم خیلی تاثیر گذار باشه چون تا سال پیش همین موقع ها خوابگاهی بودم و تنها نبودم ولی همین مشکلات بود
ولی بخش مشکل با خودم رو دارم شدید.نمیدونم چرا
یعنی شاید مورد های کوچیکی هرازگاهی یادم بیاد ولی فکر نکنم دلیل این خودخوری همیشگی باشه
با این بخش اعتیاد هم مشکلی ندارم.یعنی میگم حالا روزی دو ساعت بازی و دو نخ سیگار اصلا بره تو دسته تفریحات
ولی مشکلم با عدم تمرکزه

اتقاقا وبلاگ رو دوست دارم برا همین رک حرف زدن ها:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی