busymind

busymind
بایگانی

398

چهارشنبه, ۱۲ آذر ۱۳۹۹، ۱۱:۵۰ ق.ظ

مادربزرگم 88 سالش هست و سواد فارسی خوندن و نوشتن نداره ولی چون بچگی مکتب میرفته قرآن و دعاها رو میتونه بخونه و هر روز از روی چندتا قرآن چند صفحه میخونه

دیشب یه ختم قرآن داشت میخوند که وسطش یه صفحه فارسی نوشته شده بود و به من گفت بیا اینو چندبار برام بخون که یاد بگیرم!

 

من اول حسم تعجب فراوان بود که تو این سن دنبال یادگیری هست و ناامید نیست از یاد گرفتن

بعد یکم غمگین شدم که چرا من با 24سال سن ته ذهنم اینه نهایتا 3/4سال دیگه وقت دارم برا یادگیری!

۹۹/۰۹/۱۲
BusyMind

نظرات  (۱)

۱۲ آذر ۹۹ ، ۲۲:۱۵ صدرا ارجمند

خدا حفظشون کنه.. :)

پاسخ:
ممنونم:)
سلامت باشی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی