busymind

busymind
بایگانی

402

سه شنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۹، ۰۳:۰۰ ق.ظ

من مث آب روونم تو مث شاخه‌ی بیدی
کاش توی زندگی خود این همه سال نمی‌ریدی

#به مناسبت تولد ۲۵ سالگی

#الان من تو پادگانم.امیدوارم این قابلیت انتشار در آینده بلاگ کار کنه

#تنها سوشال مدیایی که دلم براش تنگ شد و یادش افتادم همین بلاگ بود.برام جالبه.با اینکه کمترین ارتباطات رو نسبت به بقیه فضای مجازی در اینجا دارم ولی از همشون برام محبوب تره!

#حبس پایان کبوتر نیست:(

#سلامتی سربازی که دلش تنگ شده ولی نمیدونه از دلتنگیه یا از اینکه شام لوبیا خورده:)

 

۹۹/۱۰/۱۶
BusyMind

نظرات  (۲)

سلام :)

تولدت مبارک باشه...امیدوارم ۲۶ سالگی برات نقطه عطف باشه...

یعنی من هر سربازی که میبینم دلم مچاله میشه :| طفلکی هستند....

ایشالا این روزا رو به خوبی پشت سر بگذاری

بعدش بیای با خاطرات سربازیت زخمیمون کنی :)))

 

پاسخ:
سلام
خیلی ممنون
واقعا سربازا طفلکی هستن
آره خاطرات و سوتی های زیادی داشتم که حتما میگم:)
۱۶ دی ۹۹ ، ۲۳:۰۲ صدرا ارجمند

تولدت مبارک :)

این نیز بگذرد...!

پاسخ:
ممنون:)
آره واقعا این جمله رو با تموم وجود درک کردم!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی