busymind

busymind
بایگانی

405

پنجشنبه, ۹ بهمن ۱۳۹۹، ۰۹:۲۹ ب.ظ

اینجا کسی کتابخون هست؟میخوام مشورت کنم!

۹۹/۱۱/۰۹
BusyMind

نظرات  (۳)

شاید تو برقرار بتونید فرد مورد نظر رو پیدا کنید

 

پاسخ:
سپاس:)
۱۰ بهمن ۹۹ ، ۰۰:۲۷ صدرا ارجمند

من!

پاسخ:
ببین من کتاب نیچه گریست رو دو سال پیش خوندم و خیلی خوشم اومد و با خودم میگفتم دیگه فکر نکنم از کتابی اینقدر خوشم بیاد.
الان درمان شوپنهاور رو خوندم(در واقع تک تک کلماتش رو خوردم!)و خیلی خیلی عالی بود.
میخوام ببینم در ادامه چی بخونم که همین حس تکرار بشه؟

کتابای آلبرکامو رو خوندم و خوشم اومده
کتابای میلان کوندرا رو سعی کردم بخونم ولی نتونستم ارتباط برقرار کنم
دنیای سوفی رو خوندم و خوب بود
۱۰ بهمن ۹۹ ، ۱۲:۳۴ صدرا ارجمند

سلام :)

من بخش اعظمی از مطالعاتم توی حوزه‌ی روانشناسی و فلسفه بوده و خب طبعا یک سویه میشه پیشنهادام، ولی اگه بخوام جواب بدم پیشنهادم این کتاباست:

  • کلا کتاب‌های یالوم خوبن.. (مامان و معنای زندگی، دروغگویی روی مبل، مسئله‌ی اسپینوزا، خیره به خورشید و ...)
  • کتاب اثر مرکب دارن هاردی و کتاب نیمه‌ی تاریک وجود دبی فورد و کتاب ارتباط بدون خشونت از مارشال روزنبرگ هم خیلی خوبن و به نظر من هر کسی باید توی زندگیش بخونه این کتابا رو!
  • اگه رمان دوست داری جنگجوی صلح‌جو از دن میلمن رو هم پیشنهاد میکنم
  • یه داستان کوتاه هست به اسم "کافه‌ای به نام چرا" که اونم خوبه
  • نمایش‌نامه هم پیشنهاد می‌کنم بخونی! :) با کتاب‌های اریک امانوئل اشمیت شروع کن...

خییلی زیاده :)))

دیگههه

  • مَردِ مَرد از رابرت بلای
  • انسان در جستجوی معنا از ویکتور فرانکل
  • و .....
پاسخ:
سپاس:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی