busymind

busymind
بایگانی

408

يكشنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۹، ۰۶:۵۸ ب.ظ

اگه با خوندن کتاب آشپزی،آشپز شدی

با خوندن کتاب روانشناسی هم ،روانشناس میشی!

۹۹/۱۱/۱۹
BusyMind

نظرات  (۳)

۲۰ بهمن ۹۹ ، ۰۰:۱۲ صدرا ارجمند

دقیقا!

پاسخ:
به شخصه با خوندن کتابای یونگ و فروید و کتابای تقریبا روانشناسی دیگه فقط گیج تر شدم
حس میکنم دنبال راه حلی هستم که اصلا وجود نداره!
۲۰ بهمن ۹۹ ، ۰۰:۴۳ صدرا ارجمند

به نظر من برای هر سوال درستی راه حل درستی وجود داره

شاید سوات رو درست نپرسیدی، یا شایدم جای درستی رو برای جوابت نگشتی!

اگه خواستی مسئله ت رو بیا تو تلگرام برام بگو ببینیم مسیر برای حل کردنش چیه

پاسخ:
چالش اصلی اینه که فوبیای اینو دارم کلا بخوام مشکلاتمو به یکی دیگه بگم
تا جایی که میدونم توی روان درمانی مهمه که بتونی همه چیزو حتی نحوه فکر کردنتو خیلی شفاف و بدون سانسور بگی تا بلکه بتونی کمک بگیری ولی من در مورد یسری مسائلم با صمیمی ترین رفیقمم صحبت نکردم و دست خودم نیست.اصلا نمیتونم اینکارو کنم!
البته مشکلات خیلی خاضی هم نیست ولی بشدت خودسانسوری دارم
الان من تو این وبلاگ 409 تا پست نوشتم ولی 163 تاش منتشر شده هست.حتی بصورت گمنام هم حس بدی بهم دست میده بخوام چیزی از مسائلم بگم
بنظرم این مشکل حل بشه بقیه رو میشه با کمک گرفتن حل کرد
۲۱ بهمن ۹۹ ، ۰۰:۱۲ صدرا ارجمند

کتاب نیمه ی تاریک وجود از دبی فورد رو حتما بخون :)

بعدش کتاب ارتباط بدون خشونت، زبان زندگی از مارشال روزنبرگ

و بعد کتاب ACT به زبان ساده از راس هریس

 

البته مشاوره گرفتن و صحبت کردن با کسی که این کتابا رو خونده باشه و چکیده‌ای از همه رو بهت بگه قطعا راحت‌تره :))) ولی به نظر انتخابت این نیست...

 

(فقط بخشی از هرکدوم از این کتابا قراره مستقیم به مسئله‌هایی که مطرح کردی مربوط بشه. ولی در مجموع کتابای خیلی خوبین..)

پاسخ:
آره فعلا برام نشدنیه خیلی رک با کسی صحبت کنم
خیلی ممنون بابت پیشنهاداتت:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی