busymind

busymind
بایگانی

409

دوشنبه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۹، ۱۲:۲۴ ق.ظ

شنیدی همه و همه از ادیان مختلف تا روانشناسا و خلاصه همه میگن در لحظه زندگی کنید؟!

میگن در این لحظه فقط سعی کنین بهترین عملتون رو انجام بدید

تو سریال پیکی فوکین :)بلایندرز یه جاش میگفت توی میدون جنگ فقط همون ثانیه برات مهمه و نه یه ثانیه قبل مهمه و نه یه ثانیه بعد.تنها هدف اینه توی این لحظه زنده بمونی

باید اعتراف کنم این حرفا برام جالب بود ولی قابل درک نبود.تا اینکه امروز در حین خدمت مقدس(بیلاخ) یه نردبون ده متری آوردن و گفتن برو بالا و حقیقتا از ارتفاع بیشتر از دو سه متر خوشم نمیاد و رفتم و دیگه از روی پله پنجم به بعد فقط عرق میریختم.به فاصله ۱۰ ثانیه انگار صورتمو شستم و آب سرازیره!

خلاصه رفتم و کار انجام شد و اومدم پایین و الان دارم مرور میکنم میبینم تک تک ثانیه ها فقط حواسم به این بود پام رو چجوری بزارم احتمال نیفتادن بیشتره!

یک صدم ثانیه نه به تجربه های گذشته فکر کردم و نه به دوسال تلخ آینده.فقط و فقط همون لحظه

۹۹/۱۱/۲۰
BusyMind

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی