busymind

busymind
بایگانی

417

سه شنبه, ۴ خرداد ۱۴۰۰، ۰۲:۰۸ ق.ظ

یه مدته قرص ضد افسردگی مصرف میکنم

اغلب مشکلاتم بلافاصله حل شده ولی یسری مشکلات جدید پیش اومده

اون مود یه ساعت دپرس یه ساعت خیلی پرانرژی تبدیل شده به کلا خنثی

واسه همینه دیگه کلا میلی به پست گذاشتن اینجا یا توئیتر ندارم

کابوس های بدی هم میبینم.من کلا زیاد خواب نمیبینم شایدم میبینم ولی یادم میره ولی جدیدا هر شب کابوس میبینم.البته اینو احتمال میدم از عوارض سربازی باشه

بصورت کلی این داروها فقط جلوی نگرانی ها و چالش های ذهنی رو میگیره ولی حس خوشی هم نداره.بازم از قبل بهتره...خیلی بهتر

 

 

۰۰/۰۳/۰۴
BusyMind

نظرات  (۳)

۰۸ خرداد ۰۰ ، ۱۲:۲۰ سیمیا ‌‌‌‌‌

البته بعضی داروهای ضدافسردگی مانیا هم می‌دن و نسبتا خوش می‌گذره.

پاسخ:
چی مثلا؟
۰۹ خرداد ۰۰ ، ۲۳:۴۸ سیمیا ‌‌‌‌‌

مثلا ونلافاکسین

ولی خب معمولا جزء انتخاب‌های آخره چون عوارضش هم بیشتره. گفتم که "نسبتا" خوش می‌گذره D:

پاسخ:
من فلوکستین میخورم
اشتهام صفر شده
احساساتم هم صفر شده:)
ولی فوائدش بیشتر از مضراتش بوده برام
۱۰ خرداد ۰۰ ، ۲۲:۱۲ سیمیا ‌‌‌‌‌

این که کار کرده خیلی خوبه.

متاسفانه روی من زیاد اثر نمی‌ذارن این دسته داروها. همین باعث می‌شد اون موقعا که بچه‌تر بودم سرخود دوزشونو ببرم بالا که ببینم تفاوتی احساس می‌کنم یا نه :| من ۴سال با فلوکستین و سرترالین سرگرم بودم تا دکترم راضی شد برام ونلافاکسین تجویز کنه. چندماه پیش دوره‌ی درمانم تمام شد و الان اوضاع بهتره.

باید صبور بود. طول درمان دارویی افسردگی معمولا یک تا سه ساله. و بعدش  هم باید حواسمون به علائممون باشه. ولی می‌ارزه. واقعا می‌ارزه. یه وقتایی من بی‌حوصله می‌شدم و دیگه نمی‌خواستم درمان بگیرم. دکترم می‌گفت شبیه کسی هستی که نسبت به عینک زدن مقاومت می‌کنه چون نمی‌دونه وقتی عینک بزنه چقدر همه‌چیز رو شفاف‌تر می‌بینه. افسردگی هم که کنار بره واقعا دنیا رو شفاف‌تر می‌بینیم و می‌بینیم که ارزشش رو داشت.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی