busymind

busymind
بایگانی

424

جمعه, ۲۹ مرداد ۱۴۰۰، ۰۱:۲۱ ق.ظ

احمق!

الان وقت افسردگی و غمگین بودن و دپرسی نیست

یه چند ماه محکم تلاش کن بعد بشین برای زندگی تخمیت غصه بخور

فعلا بهش فکر نکن تا فرضت از دست نره!

 

#انگیزشی

۰۰/۰۵/۲۹
BusyMind

نظرات  (۱)

۲۹ مرداد ۰۰ ، ۰۱:۳۹ زهرا یگانه

درصورت تمایل دمپایی م رو که مخصوص این جور موافق کنار گذاشته ام میتونم در اختیارتون قرار بدم *وِی دمپایی به دست یک دست به کمر ایستاده و منتظر دستور ِ پرتاب است*

پ.ن. اما در کل کسی که در زندگی در لحظات سخت وا نده، زندگیش ت.خ.م.ی محسوب نمیشه، حتی اگه چیزی از بیرون مشهود نباشه.

پاسخ:
دمپایی جواب نمیده رو من.از روش های ذهنی استفاده میکنم برا تنبیه کردن خودم بشدت تلخ و غمگین کننده.یه بار باید در موردش بنویسم تا بعدها یادم نره این روزگار چجوری گذشت.یکی از بیرون و بدون شناخت اگه ببینه انگ روانی بودن میزنه که بنظرم خیلی دور از واقعیت نیست



از نظر من کلا زندگی تخمی محسوب میشه.برای همه انسان ها در همه ادوار.تخمی یعنی تلخ.یعنی دردناک.یعنی دوست نداشتنی.چه کلمه ی با مفهمومی.اینا همشون بهش اشاره میکنن ولی هیچکدوم مثل اون نمیشن.یادمه چند سال پیش یکی از بلاگرا یکی از پستاش فیلتر شد بخاظر استفاده از همین لغت.بعد رفت مکاتبه کرد با بیان و قانعشون کرد که لغت بدی نیست و جالبه که از فهرست فیلتری دراومد.بزار برم پیداش کنم:)



ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی