busymind

busymind
بایگانی

435

جمعه, ۱۶ مهر ۱۴۰۰، ۱۲:۰۰ ق.ظ

من به این نتیجه رسیدم اینستاگرام و تویئتر و واتساپ خیلی بیهوده هستن ولی خودمو گول میزنم در کنارش فوایدی هم دارن

حالا میخوام به این باور ذهنی برسم که واقعا چرته و از هر سه تاشون بزنم بیرون ولی ایندفعه دیگه اگه اومدم بیرون دیگه هیچ وقت برنمیگردم بهشون

پس شاید هیچ وقت هم نزنم بیرون:))

 

 

۰۰/۰۷/۱۶
BusyMind

نظرات  (۱)

۱۶ مهر ۰۰ ، ۰۱:۴۸ سیمیا ‌‌‌‌‌

به نظرم بیرون‌زدن از توییتر راحت‌تره نسبت به اینستا

واتسپم که والا زوری موندیم همه. کسی رو ندیدم بیش از حد ضرورت ازش استفاده کنه :)) یعنی واقعا وقتتو تلف می‌کنه؟ 

پاسخ:
توئتر من رمزم رو یادم رفت و حالا هر کار میکنم بخاطر امنیت بالاش!نمیتونم برگردم.چند بار اکانت جدید هم ساختم ولی اون اکانت قدیمیمو دوست دارم که هیچگونه نمیشه برش گردوند
اینستا هم واقعا مضره‌.فکر میکنم همه رو این توافق داریم ولی بشدت جذاب.قسمت سخت همینه
و واتسپ بدبخت هم خیلی محبوبه بین اطرافیان من.مشکلش هم اینه اگه پیام بیاد نمیشه پیچوند:)
و خوب واتسپ رو معمولا نزدیکان و رفیقان دارن و یه مقدار رودربایستی وجود داره.فکر میکنم بیشترین اپی که وقتمو میگیره واتسپه!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی