busymind

busymind
بایگانی

437

چهارشنبه, ۲۱ مهر ۱۴۰۰، ۱۰:۰۹ ب.ظ

اخطار:متن حاوی چس ناله هست

 

از اینکه چندین هفته یا حتی چند ماه روی خوب شدن حالم کار کنم و یه دفعه بدون هیچ دلیلی به اوج افسردگی برسم در حدی که هر کار کردم رو بزارم کنار خسته شدم.

دیگه نمیخوام دوباره مصرف دارو رو شروع کنم ولی از اون روزهای سیاه بهار سال 99 میترسم.امیدوارم دوباره تکرار نشه.

امیدوارم ایندفعه هرچی رشته بودم پنبه نشه

 

 

۰۰/۰۷/۲۱
BusyMind

نظرات  (۱)

۲۲ مهر ۰۰ ، ۱۱:۳۳ زهرا یگانه

اشکال نداره، بعضی وقت ها ذهن و جسم نیاز به استراحت دارن. بعد از کمی استراحت می تونه دوباره راه بیوفته.

*اگر حساسیت ندارید عطر های گرم بو کنید، مثل گل محمدی، نرگس، مریم یا حتی گلاب. هرچیزی که بهتون بسازه. مغز رو گرم می کنن و راه برای ورود امید باز تر می کنن.
*اگه مشکل خواب داشته باشید می تونید شب ها قبل از خواب، با قطره چکان دو قطره گلاب داخل هر سوراخ بینی بچکونید.

پاسخ:
سپاس

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی