busymind

busymind
بایگانی

448

شنبه, ۴ تیر ۱۴۰۱، ۱۱:۵۵ ب.ظ

چند روزی میشه که پایان دوره خدمتم شروع شده.تقریبا پونزده روز دیگه باید برم برای تسویه و دیگه تموم میشه:)

 

شروع کردم برای فرانت تمرین کردن به امید پیدا کردن کار.شروع هر چیزی سخت بنظر میاد مخصوصا اگه 19 ماه قبلی رو الکی گذرونده باشی.

دنبال اینم که کلاس زبان رو شروع کنم.استادم گفته وقت نداره ولی باید جدی تر پیگیری کنم.

 

هوا بشدت گرمه و بازدهی منو میاره پایین.از الان روزشماری میکنم برای پاییز و هوای خنک تر!

 

در کل مثل تموم زندگیم سردرگمم.تصمیمای قبلیم کمرنگ شده ولی هنوز معلوم نیست چی بشه.فعلا کارایی رو میکنم که برای هر کاری توی آینده لازمه و با همش همپوشانی داره.

 

مشکل اصلی زندگیم هم محکم پابرجاست.حتی نمتونم به درست کردنش فکر کنم.ولی شاید اتفاقی افتاد...

۰۱/۰۴/۰۴
BusyMind

نظرات  (۲)

۰۵ تیر ۰۱ ، ۲۱:۲۵ درنای کاغذی

چقدر خوب، واقعا خوشحالم برات. امیدوارم روزهای بعد از رهایی از سربازی رو تبدیل به الماس کنی.

 

پاسخ:
ممنونم رفیق:)

اخیش اخیش راحت میشی واقعا...تبریک 

پاسخ:
ممنون:)
در کل راضی ام ولی دغدغه های بعد خدمت خیلی سخته مدیریتش

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی