busymind

busymind
بایگانی

457

يكشنبه, ۱ آبان ۱۴۰۱، ۱۰:۰۴ ب.ظ

امروزم نکشیدم و میلی هم نداشتم.

با مبحث روان رنجوری آشنا شدم که فکر میکنم در مورد من صدق میکنه

دنبال راه درمان هستم تا دیدم مثبت بشه و بتونم با ذوق کار کنم

چیزی که مغزمو درگیر کرده اینه که تغریبا 27 سال سن دارم و از همه چیز عقب افتادم

به مهاجرت فکر میکنم ولی سخت بنظر میاد.ولی کلا بیخیال نشدم و میخوام براش تلاش کنم

مهم تر از اون بحث کار هست که واقعا حس عقب موندگی دارم در حالی که باید بتونم الان به این حس ها غلبه کنم تا دوباره اشتباهات چند سال پیش رو تکرار نکنم.باید یه مدت کلا بیخیال موضوع سن باشم.چیزی که هست همینه دیگه

۰۱/۰۸/۰۱
BusyMind

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی