busymind

busymind
بایگانی

465

جمعه, ۸ ارديبهشت ۱۴۰۲، ۰۸:۰۸ ب.ظ

بالاخره اومدم تهران و فردا یه مصاحبه کاری دارم

استراتژیم اینه که بگم سلام یه عدد گاو هستم(در این فیلدی که شما میخواین)ولی میتونم بسرعت آمادگی مناسب رو کسب کنم و توروخدا کارو بهم بدین.حالا یکم با جزییات بیشتر!

احتمال زیاد اگه قبول کنن یکی دوماه کارآموزم و پول بی پول

اجاره خونه چقدر تخیلیه تو نهران.شهرما خونه 170 متری بهترین جای شهر ماهی 10 نومن اجاره.اینجا پانسیون میدن 8متری یه نفره ماهی 5 تومن اجاره.همه امکانات هم مشترک!

من سرباز بودم تو یه کانکس بودم.اول یه کانکس سه تیکه بود نزدیک 35متر مربع.بعد اونو بردن مرز یکی دیگه آوردن 10 متری بود.یعنی فکر کنم کیفیت زندگیم اونجا به مراتب خیلی بیشتر از روزای آیده بود:)

۰۲/۰۲/۰۸
BusyMind

نظرات  (۱)

۰۶ تیر ۰۲ ، ۰۶:۴۸ آقای سه نقطه

وقتی میگن سربازی رفتن خوبه میگید نا 

بفرما

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی