busymind

busymind
بایگانی

466

يكشنبه, ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲، ۱۲:۴۱ ق.ظ

کار جدید شروع شده

بیشتر از دو هفته هست اومدم تهران

رئیس شرکت آدم باحالیه

بالای ۵۵ سال سن داره و ۲۰ سال انگلیس زندگی کرده

چند روز پیش داشت ویدئو های مدارهای الکتریکی میدید.گفتم دکتر اینا رو بخاطر کار میبینین و فایده ای داره یا فقط لذت بردن.گفت تو دنیا هیچی نیست که فایده نداشته باشه.گفتم خوب مثلا یه عده فوتبال نگاه میکنن و لذت می‌برن ولی بنظرم کار بیهوده ای هست.گفت اره منم موافقم.ترجیح میدم شیرجه نگاه کنم‌من تعجب کردم و گفتم منظورتون شنا هست؟ گفت نه شیرجه.شیرجه بانوان.ادتم از دوربین جلو:))

گفتم اتفاقا منم والیبال ساحلی بانوان رو دنبال میکنم و باعث شد بهم بگه هنوز یه هفته نشده اومدی و دم درآوردی:))))

 

آدم بشدت باهوش و باسواد و باحالیه

۰۲/۰۲/۲۴
BusyMind

نظرات  (۱)

۰۶ تیر ۰۲ ، ۰۶:۴۷ آقای سه نقطه

راست میگه دیگه داشتی سر شوخی رو باز میکردی کم کم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی