busymind

busymind
بایگانی

486

شنبه, ۱۹ اسفند ۱۴۰۲، ۱۲:۴۵ ب.ظ

نردیک یک ساله که اومدم تهران و دارم کار میکنم

چند ماه پیش رفتم پیش روانپزشک برای مشکل اضطراب.دوتا قرص داد.به همه چیز بی حس شدم.زندگی خیلی سخت میگذره. ساعت کاری نمیتونم تمرکز کنم رو کار. هیچ حسی به کار ندارم. بعد از ساعت کاری هم عذاب میکشم.هیچ کاری ندارم برای انجام دادن که بهم حس خوبی بده و معمولا به بطالت میگذرونم تا ساعت بشه 8 و 9 و بگیرم بخوابم تا 7 صبح روز بعد

تو فکرشم کارمو ول کنم. حس میکنم صبر و پیوستگی که یه برنامه نویس باید داشته باشه رو ندارم و رفتن این راه برام سرانجامی نداره.

 

۰۲/۱۲/۱۹
BusyMind

نظرات  (۱)

مسائل روانی (افسردگی، اضطراب و ...) با دارودرمانی فقط کنترل میشن. برای حل و فصلش نیاز به روان‌درمانی داری...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی